2012. október 15., hétfő

Zöld paradicsom télire

Rengeteg zöld paradicsom maradt még a kertben, ami az időjárás-előrejelzést figyelve idén már biztosan nem fog pirosra beérni, így azt találtam ki, hogy a szokásos sós paradicsom eltevése mellett idén egy új savanyúságot is kipróbálok.
Körülnéztem a neten, és Egycsipet zöldparadicsom salátájára esett a választásom. A fotókon nagyon gusztának tűnik, és miután a Páromnak is megmutattam a leírását, a tettek mezejére léptem, és elkészítettem a saját zöldparadicsom salátámat.
Mivel mindent lépésről lépésre Egycsipet leírása alapján készítettem, ezért most nem írom le én is a receptet, inkább csak a linket illesztem be újra, ahonnan dolgoztam:
Zöldparadicsom saláta

Ezúton is köszönöm szépen Egycsipetnek ezt a remek receptet, és ígérem télen, amikor felbontásra kerülnek az üvegek, beszámolok róla, hogy hogyan sikerült.

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...