2013. június 29., szombat

Pizzatészta egyszerűen

Eddig is nagy kedvencem volt Jamie Oliver pizzatésztája, de most egy hirtelen ötlettel még jobban leegyszerűsítettem a készítését. Persze ezt is az újdonsült masinámnak, a kenyérsütő automatának köszönhetem. :)

Gondoltam egyet, és a pizzatészta hozzávalóit egyszerűen csak bepakoltam a gép üstjébe, majd a szépen megkelt tésztát röpke 2 óra elteltével csak kivettem, tepsibe igazítottam, rápakoltam a feltétet, és már sütöttem is.

Hozzávalók:
  • 50 dkg liszt
  • 1 csg. szárított élesztő (7g)
  • 1/2 ek. tengeri só
  • 1/2 ek. barna cukor
  • 2 ek olívaolaj
  • 325 ml langyos víz
A vizet a kenyérsütőgép üstjébe töltjük, hozzáöntjük az olívaolajat. A lisztet elkeverjük a sütőporral, a tengeri sóval és a cukorral, majd ezt is a gépbe kanalazzuk.
A kenyérsütő dagasztó (tészta) programját bekapcsoljuk, majd amikor a program lejárt, beolajozott kézzel kiemeljük, és egy tepsire tesszük. Olajos kézzel óvatosan húzogatva a tepsi méretére igazítjuk, majd megkenjük pizzaszósszal (esetleg tejföllel) és tetszőleges feltétet pakolunk rá. Nálunk most uborka, téliszalámi, sonka, olívabogyó, paradicsom, sajt, snidling és oregánó került rá.
250-280 fokra előmelegített sütőben kb. 20 perc alatt készre sütjük.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...